Η ανακαίνιση εμπορικού καταστήματος είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να τονώσεις την επισκεψιμότητα αλλά και να κτίσεις την αφοσίωση των πελατών σου. Το κλειδί για τη λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης λιανικής είναι η δημιουργία μιας αίσθησης ψυχαγωγίας και ενθουσιασμού και όχι μόνο η πώληση ενός προϊόντος καλής ποιότητας. Οι έμποροι λιανικής καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσελκύσουν πελάτες και να έχουν περισσότερη κίνηση στα καταστήματα τους. Τα καταστήματα λιανικής πρέπει να πουλήσουν κάτι περισσότερο από ένα προϊόν, ώστε οι πελάτες τους να τα προτιμήσουν.
Η ανακαίνιση καταστήματος λιανικής αλλάζει την ατμόσφαιρα, τη διάταξη και την εμφάνιση του καταστήματος σου. Αυτό είναι που θα ενισχύσει την επιχείρησή σου βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών σου μέσα στο κατάστημα. Είναι μία διαδικασία που, αν γίνει σωστά, η επιχείρηση σου θα έχει κίνηση και θα μπορεί να αντιμετωπίσει με επιτυχία τη νέα αγοραστική συμπεριφορά των πελατών σου σήμερα.

Το πρώτο πράγμα στην ανακαίνιση καταστήματος λιανικής είναι η λήψη αποφάσεων
Πρέπει να καθορίσεις τι χρειάζεσαι, πώς θέλεις να μοιάζει η επωνυμία σου, ποια μέρη χρειάζονται αλλαγή, ποια είναι η προθεσμία σου και ποιος είναι ο προϋπολογισμός σου. Αφού απαντηθούν αυτές οι ερωτήσεις, ξεκινά η ανακαίνιση του καταστήματος
Σχεδιασμός χώρου
Ο σχεδιασμός του χώρου είναι ουσιαστικά η αφετηρία της ανακαίνισης. Επικοινωνείς σωστά στον αρχιτέκτονα ή τον διακοσμητή που θα αναλάβει την ανακαίνιση του καταστήματος σου πώς είναι η ροή των επισκεπτών σήμερα, ποια σημεία χρειάζονται βελτίωση και ποια πρέπει να τονιστούν περισσότερο. Κατά το σχεδιασμό του χώρου θα ληφθούν υπόψη η οργάνωση αντικειμένων, η διαδρομή του αγοραστή, το ταμείο, ο ελεύθερος χώρος, οι τοίχοι και τα τυφλά σημεία.
Η Εμπειρία του Πελάτη
Ο καθορισμός της εμπειρίας του πελάτη είναι μια προσέγγιση που βοηθά την επιχείρησή σου να επιτύχει τους στόχους της. Αφορά όλες τις αλληλεπιδράσεις που θα έχουν οι πελάτες σου με τα προϊόντα σου μέσα στο κατάστημα. Πολλά καταστήματα δεν πετυχαίνουν στη διαχείριση εμπειρίας πελάτη. Η σωστή αναδιαμόρφωση θα βελτιώσει τη διαδρομή των πελατών σου και θα αυξήσει τις αγορές εντός καταστήματος.
Η Βιτρίνα

Ένα μέρος της δημιουργίας λιανικής είναι η προβολή των προϊόντων στη βιτρίνα. Η διακόσμηση βιτρίνας έχει σκοπό να αφηγηθεί μια ιστορία με τη βοήθεια ενός θέματος, να εκπλήξει τον πελάτη με κάτι μοναδικό και αξέχαστο ή να δείξει τον σκοπό της επιχείρησης.
Τα Χρώματα
Είναι γεγονός ότι οι πελάτες θα κρίνουν μια εμπορική επιχείρηση στα πρώτα 90 δευτερόλεπτα της εισόδου τους στο κατάστημα.
Το 90% αυτής της εντύπωσης βασίζεται στα χρώματα. Το χρώμα που είναι κατάλληλο για την ανακαίνιση του δικού σου εμπορικού καταστήματος εξαρτάται από διαφορετικά πράγματα όπως η ηλικία και το φύλο των πελατών, το μέγεθος του καταστήματος και ο τύπος των προϊόντων. Είναι λοιπόν μία τεκμηριωμένη δουλειά του αρχιτέκτονα ή διακοσμητή που θα επιμεληθεί την ανακαίνιση σου να αναλύψει τα πιο κατάλληλα χρώματα για την επιχείρηση σου.

Ο Φωτισμός
Τα προϊόντα είναι ορατά λόγω του φωτισμού και θα τραβήξουν την προσοχή των πελατών. Ο φωτισμός θα κρατήσει τους πελάτες στο κατάστημα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Θα καθοδηγήσει τους αγοραστές σε βασικούς τομείς και σημαντικά προϊόντα, θα τους φτιάξει μια καλή διάθεση και μια αξέχαστη εμπειρία.
Διακοσμητικά, εργασίας, βοηθητικά και εφφέ ατμόσφαιρας είναι οι διαφορετικοί τύποι φωτιστικών και μπορείς να επιλέξεις μαζί με τον επαγγελματία που θα αναλάβει την ανακαίνιση του καταστήματος σου.

Οι Αισθήσεις
Ο τελικός χώρος πρέπει να έχει προβλέψει όλες τις πτυχές της εμπειρίας πελάτη. Δεν αφορά μόνο το σχεδιασμό αλλά και τη διάθεση, την αίσθηση και το συναίσθημα. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι ενεργοποίησης των αισθήσεων κατά την ανακαίνιση ενός καταστήματος λιανικής.
Καθρέφτης: Οι καθρέφτες θα κάνουν το κατάστημα σου να φαίνεται μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο στους αγοραστές.
Μουσική: Η μουσική επηρεάζει τη συμπεριφορά των πελατών, πρέπει να ταιριάζει με την προσωπικότητα του καταστήματος σου.
Άρωμα: Η επιλογή του σωστού αρώματος για το κατάστημα σου είναι πολύ σημαντική για να κρατήσεις τους πελάτες μέσα ή να τους απομακρύνεις. Κάθε άρωμα είναι κατάλληλο για διαφορετικό κατάστημα λιανικής.
Δείγματα: Ένα από τα πλεονεκτήματα ενός φυσικού καταστήματος σε σχέση με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι η επίδειξη και τα δείγματα. Οι πελάτες μπορούν να αγγίξουν, να αισθανθούν και να δοκιμάσουν τα προϊόντα και μετά να αποφασίσουν. Αυτό το σημαντικότατο πλεονέκτημα μπορεί να αξιοποιηθεί για την επιτυχία της εμπορικής σου επιχείρησης.
2 Comments
[…] Οι λειτουργίες περιλαμβάνουν πολλές πτυχές, όπως σχεδιασμό καταστήματος, τοποθέτηση οθόνης, εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση […]
[…] Οι λειτουργίες περιλαμβάνουν πολλές πτυχές, όπως σχεδιασμό καταστήματος, τοποθέτηση οθόνης, εξυπηρέτηση πελατών, διαχείριση […]